Shuuuuuuuuue

Jag har precis kommit hem från en kompis, sitter just nu i köket med min UUUNDERBARA familj *host* NOOOOT ! Min cp-störda babian familj som går mig på nerverna, gosh asså det är nästan så att man vill avliva dom små idjuuuuuterna !!!!! Jaja , jag hade tänkt att göra något roligt idag men det går ju inte om man inte har några kompisar :( oj nu blev ni rädda :O Brownie, utan kompisar, det går ju inte, gahahahahah :D Men nu ska jag gå för den ena babianen som kallar sig min syster ska peta lite snorkråkor men för det måste hon ha datorn för att kunna anteckna sakerna som hon hittar där inne, men jag återkommer lite senare ikväll eller imorgon. Blondie kanske underhåller er under kvällen också. puuuuuuuuss

/Brownie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0